czwartek, 22 września 2011

Literatura i stemple

Witam cieplutko z samego rana :-). Cały dom śpi... może mi się uda dokończyć tego posta :). Karteczka, którą zaraz wkleję jest odpowiedzią na wyzwanie Karoli "Literatura i stemple" (blog sklepu Na Strychu).


Do produkcji kartki użyłam papieru "Jasna strona życia" Karoli Witczak - pozdrawiam :-) - oraz MME Lost & Found. Stempelki z małym druczkiem to również produkt  MME.
Stempel z dziewczynką i stempel z motywem roślinnym zostały kupione w sklepie Scrappo (serdecznie pozdrawiam).
Stempel z życzeniami od Lemonade, a napis "Vintage .." to sklepowa metka :-)).


Pozdrowienia !

7 komentarzy:

  1. ..ale cudna karteczka - przecudna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna! i bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wpisy :). Przestaję być niewidzialna.. ? :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłaś na Craftshow? Ojej, szkoda, że nie wiedziałam. Też tam byłam ; -) Chciałabym Cię poznać - może na jakimś następnym zlocie ; -)

    A karteczka cudna, bardzo klimatyczna. Świetnie wykorzystujesz stemple.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję kolejnej wygranej :) jak zwykle piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  6. haha :-) wyśledziłaś mnie zanim sama zdążyłam się pochwalić. Bardzo dziękuję Lakuno. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie tu kilku słówek :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...